پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119523
ماهواره دروگر پيري است که قرباني جوان مي گيرد
تاریخ انتشار : 1393/08/25 18:33:48
نمایش : 2325
ماهواره دروگر غيرت، ابهت خانوادگي است که قرباني جوان مي گيرد، بايد مواظب اين دشمن خاموش باشيم و براي مقابله با آن يک لحظه غفلت نکنيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد اصغر حسيني در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه اظهار داشت: ماهواره يکي ديگر از توطئه هاي دشمنان براي نابودي فرهنگ ناب محمدي است که براي مقابله با اين حملات نرم دشمنان بايد همچون هشت سال دفاع مقدس دست به دست هم داده و با تمام توان وارد عرصه نبرد شد تا بتوانيم  دشمنان را شکست داده و پيروز ميدان شويم.

حسيني با اشاره به فعاليت هاي شبانه روزي و توطئه هاي دشمنان بر عليه ايران در عرصه جنگ نرم، ابراز داشت: امروزه دشمنان در کمين غفلت و ناآگاهي ملت ايران هستند تا با ايجاد رخنه در جامعه، اهداف و برنامه هاي شوم خود را پياده کنند.

وي با اشاره به آسيب هاي شبکه هاي ماهواره، بازي هاي کامپيوتري و تلفن همراه و نقش آن در تربيت فرزندان گفت: دشمنان در طراحي برنامه هاي کامپيوتري همواره از مسائل و اتفاقات روز دنيا استفاده مي کنند تا تاثير گذاري بيشتري بر روي ذهن و افکار کودکان و نوجوانان داشته باشد.

کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در پايان با بيان اينکه ماهواره باعث سست شدن پايه هاي اعتقادي جوانان در بر بحث حجاب و عفاف مي شود افزود: خانواده ها بايد مواظب اين دشمن خاموش در خانه ها باشند چرا که آثار مخرب آن با هدف فراگيري کل جامعه است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html